11 november 2011

11/11-11 kl. 11.11

Tidsinställt inlägg eftersom jag just nu sitter och skriver och en bokrecension på engelska. Hur som helst, just nu i detta ögonblick är alla siffror 11 i dagens datum och klockslag. Nästa gång det sker är år 11111, vilket är en jäkla lång tid bort. Jag vet inte om det här är ett sånt där speciellt klockslag där man ska göra något storslaget, typ fria eller något annat viktigt och stort. Men eftersom jag inte kommer kunna veta när klockan är exakt 11.11 så hoppas jag att man kan dra en önskning lite i förtid/eftertid. För ni vet när klockan är 11.11 eller 22.22 varje dag så får man ju önska sig något, men jag har aldrig fått det jag önskat så jag känner att om det är meningen att det ska hända så är det just idag exakt nu chansen finns! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar