16 oktober 2011

M.O.N.O.K.R.O.M

Drar till med en liten fototriss så här på kvällskvisten. I övrigt har jag tillbringat helgen med tjejmiddag som sedan urartade sig i lite nattliga äventyr runt stan, mycket trevligt, mycket trevligt. Idag blev det ridning och min ridlärare tyckte det var otroligt roligt att sätta upp mig på en pytteliten B-ponny (jag är 1,71 cm och rider vanligtvis på några decimeter högre hästar! ) så jag satt och skumpade runt på den plutten 45 minuter. Men det gick ju oväntat bra kan jag säga. Kände mig dock lite liten när alla andra var en halv meter över mig men det gick det med.

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig triss. Den får mig att längta utomlands...

    SvaraRadera
  2. Härlig triss som får en att längta tillbaka till sommaren.

    SvaraRadera
  3. Fin triss som minner om tidigt 1900-tal :-)

    SvaraRadera
  4. En varm triss i höstkylan, gillar att du hållit ihop temat i dina bilder.

    SvaraRadera
  5. fin triss. favorit blir den blåfrusna stranden :)

    SvaraRadera
  6. Fina monokroma bilder och speciellt gillar jag den blå nederst.

    SvaraRadera
  7. Gillar dina bilder. Den första ser ut att vara taget mycket länge sen.

    SvaraRadera