31 augusti 2011

Princess-style

Jag ändrar mig, kom på att det lix inte är någon som läser det här så vad sjutton spelar det för roll hur mina naglar ser ut på bilder xD hööhö

Hur som haver. Detta var då från början en fransk manikyr men eftersom jag var lite stressad och behövde byxor för att kunna fara till skolan (tro det eller ej) så smetade nagellacket ut sig..en aniiiing. Senare på kvällen stod jag inför det svåra valet att antingen ta bort allt och börja om ELLER försöka fixa till det. Jag valde det sistnämnda och varsågoda gott folk. Här är resultatet. (Efter några dagars användning och ridning)


Fick höra idag att det tydligen var lite prinsesskänsla över den här manikyren, men..aa det funkar för mig ;) Här kommer en fin liten bild på det rosa nagellacket också...bara för att jag tror att ni är så intresserade av det.

Isadora - Pink cadillac nr.616

1 kommentar: